2013. március 27., szerda

Mennyit ér?


Mennyit ér az hogy járhatsz?
Mennyit és az hogy van karod?
Mennyit ér az a szabadság, hogy gondolkodhatsz és választhatsz?

De tényleg választasz? ....és miből?

Néha egy kezelés egy tanfolyam ára, ami nekem felkészülés, mint egy tanítónak, aki felelősségteljes munkát végez,

és lehet hogy a 8 órai előadásom díja kevesebbe kerül, mint a mobilod.




Mi a fontos? mennyibe kerül az egészség, és milyen áron?


A gyógyszer beszedése egy pillanat, de a hatása, amiről nem tudsz az lehet hogy éveket vesz el földi létedből.

Rengeteg lehetőség van arra, hogy segítsd a tested és lelked az egészség útján.


Április 27.-én haladó tanfolyam
Május 25.-én alaptanfolyam.

Én bizonyítottam. 2 év tolókocsizás után lábra állítottam a kezeltemet. Sok munka, energia és kellemetlen kérdések és szembesülések árán.

 Te mennyire vagy bátor, hogy megismerd magad, és felelősséget vállalj az életedért?

Itt egy lehetőség, hogy a kezedbe vedd az életed, nem csak fizikai szinten.

Jelentkezni a 06-20-357-11-34 telefonszámon.

Ez egy lehetőség...a döntés a TIÉD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése