2011. szeptember 16., péntek

Tóth Anita (Kiropraktőr (AFT))


A lehetetlen nem TÉNY, hanem VÉLEMÉNY!

A kialakult betegséget kezelni olyan, mintha az ember akkor kezdene kutat ásni, amikor már megszomjazott!

Kiskoromtól kezdve Orvos szerettem volna lenni, habár szüleim nem tudták finanszírozni, ezért a kereskedelmi pályán kezdtem pályafutásom, és ez jó pszichológiai alapnak bizonyult.

Nagyon sokáig kerestem azt a technikát amivel a leggyorsabban és leghatékonyabban tudok segíteni, és sokáig csak azt tapasztaltam, hogy csukott szemmel tapogatózunk és csak találgatjuk mi is lehet a betegségek forrása.

Több ezer könyv kiolvasása és saját életem kríziseinek megoldhatatlansága vezérelt el oda, hogy ma már könnyedén elbánok a fizikai betegségekkel, habár a gyógyulás főleg ha akut, munkát, néha hónapokig tartó kitartó kezelést igényel, az eredmény mindig megérkezik.

Háromféle technikával dolgozom, amelyek egymást kiegészítik.

- Az EFT -Emotion Freedom Technic érzések, fóbiák és szorongások hatékony feloldása,a meridián rendszer kopogtatásával.

- Az AFT- Attractor Field Technic: Dr.Kurt Ebert-nél tanultam, ez a tecnika gyakorlatilag minden fizikai betegség energia(Attractor) mezejének a normalizálására szolgál, tehát a ráktól a SzM (Szklerózis), az allergia, az infuenza, az egyszerű de mégis fájdalmas fogfájásig.

- Reflaxációs meditáció