2013. április 7., vasárnap

Ami az iskolában kimaradt

Amit nem tanítanak az iskolában

de az élethez kell:

Amikor kikerülünk a nagybetűs életbe sok-sok tudással, nagyon gyorsan kiderül, hogy rengeteg minden van, amire a mindennapokban szükségünk lenne és nem tanultuk meg.

A 17 éves lányom segített ebédet készíteni, és megdöbbenve hallottam, hogy az osztálytársai közül sokan még egy zacskó tésztát sem főztek még ki életükben, a rántásról, amit én is sokszor elrontottam nem is beszélve .

A pénz beosztása is nagyon sok problémát okoz még a tapasztaltaknak is .

És most jön az én területem, amit sem az idősebb korosztály se a fiatal generáció nem tud:
- stresszkezelés, feszültség levezetése ( lehetőleg nem a családtagon )
- segítség kérés ( elismerni hogy senki nem tökéletes, és tanulni, még idősebb korban is )
- Elengedni a régi sérelmeinket, és nem évtizedekig hurcolni, mert a daganatos és rákos betegségek fő oka
- hogyan lehet boldognak lenni. Tudom ez elég furcsán hangzik, de az emberek többsége nem tud boldog lenni, mert alapvető szellemi törvényeket nem ismer, és sajnos nem tanították....DE MOST MEGTANÍTOM, természetesen azoknak akik igényt tartanak rá, hogy elmondjam, és megmutassam, hogyan lehet elérni azt, hogy ugyanott fog mindenki lakni ahol eddig, ugyanannyi a fizetése, a férje, a gyereke, sőt még az anyósa is....és boldog lesz :)
Ez természetesen egy kis idő, és tanulás, de hetek alatt fantasztikus eredményeket tudunk elérni.


Tehát, szeretettel várok mindenkit a tanfolyamokon:

időpontok:
április 27
május 18
június 29


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése